Szállítási információk
A megrendelt termék/termékek 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra. Az ünnepek ideje alatt - a megnövekedett csomagküldések miatt - bizonyos esetekben a kiszállítás elérheti az 1-3 munkanapot is. Szíves megértésüket és türelmüket előre is köszönjük! Cégünk Magyarországon történő kiszállítás esetén nem számol fel külön szállítási költséget.
A ORGANIQ NATURALGA webshop-on történő vásárlás esetén minden esetben INGYENES A KISZÁLLÍTÁS!
A kiszállítás általában a csomagfelvételt követő munkanapon hétfőtől-péntekig 8:00-17:00 óra között történik. Azonban kérjük, hogy rendelése leadásakor (hétköznap-hétvégén 00.00 - 24.00 óra között) elérhető kiszállítási címet adjon meg. Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítő megpróbálja telefonon is elérni, ezért kérjük, hogy lehetőleg közvetlenül elérhető mobilszámot adjon meg. A gyorsabb kiszállítás érdekében pedig kérjük, hogy rendelésekor pontosan adja meg a szállítási címet.
Viszonteladók esetében az ingyenes kiszállítás nem érvényes! Az esetükben a szállítási költség a megrendelés mennyiségétől és súlyától függ! Bővebb információért kérjük, forduljon hozzánk emailben az info[kukac]naturalga.hu e-mail címen.
Termékeinket partnerünk a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Minden nap 14:00-ig leadott megrendelés 90%-os eséllyel másnap kiszállításra kerül.
Házhozszállítás esetén
Házhozszállítás esetén a fizetendő összeget a futárszolgálat munkatársának, csak KÉSZPÉNZBEN tudja kiegyenlíteni. A szállítási költséggel nem kell törődnie, annak költségét mi vállaljuk.
Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Az oldalon csak írja be az Emailben/SMS-ben érkezett csomagszámot és máris láthatja, hol tart a csomagja.
Az ingyenes szállítási költség a következő szolgáltatásokat tartalmazza:
- E-mail és/vagy SMS értesítés
- csomagkövetés
- 2 kézbesítési kísérlet (Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a következő kiszállítás időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a címünkre, ahonnan Ön kérheti a rendelés harmadszori kiszállítását. A harmadszori kiszállítást a Fit & More Kft. szállítási díj ellenében hajlandó teljesíteni.)
Amennyiben bármilyen kérdése van a rendelésével vagy a kiszállítással kapcsolatban kérjük, jelezze azt az info[kukac]naturalga.hu e-mail címen vagy hívja a GLS Call Center-ét 7:00-20:00-ig a +36 1 802 02 65 számon.
A külföldre történő kiszállítást csak a fizetendő összeg előre utalásával tudjuk elfogadni. Külföldre történő kiszállítás esetén a szállítási költség országonként eltérhet, ezért a szállítási összegekkel kapcsolatban kérjük, érdeklődjön az info[kukac]naturalga.hu e-mail címen vagy telefonon a +36 20 981 16 98 telefonszámon.
Szállítással kapcsolatos garanciális feltételek
Minden termék eredeti (original), bontatlan formában kerül kiszállításra, így a csomagolás sérülése miatt, a NATURALGA forgalmazója a Fit & More Kft. nem vállal felelősséget. Ha esetleg, a csomag bizonyíthatóan a szállítás során sérült meg, a problémát Ön jelzése után jelezzük a futárszolgálat felé. Vásárlóinkat a futárszolgálat által elismert kár értékéig tudjuk csak kompenzálni.